1402-12-21 09:57
155
0
89128
فرمانده انتظامی گلستان:

خطر تصادف با ایمن‌سازی جاده‌های گلستان ۸ درصد کم شد

فرمانده انتظامی گلستان از کاهش خطر تصادف با ایمن‌سازی جاده‌های استان خبر داد و گفت: عمده تصادفات نوروزی ۱۴۰۲ را گلستانی‌ها رقم زدند و سهم مسافران از این تصادفات ناچیز بود.

به گزارس خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ سردار محمدسعید فاضل‌دادگر صبح امروز در رزمایش بزرگ طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: ۲۵ تا ۱۴ فروردین طرح آرامش بهاری سفر برای خدمات به مسافران در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: تلاش بی‌وقفه در خصوص ترافیک و کاهش تصادفات در سطح استان انجام شده و چهره راه‌های استان دگرگون شده و از مدیرکل راهداری استان در این زمینه تشکر می‌کنم.

دادگر بیان کرد: بخش قابل توجه‌ای از راه‌های استان شاهد تغییر و تحول هستیم و امید داریم این اقدامات در جاده‌های مواصلاتی شمال استان تسری پیدا کند.

وی افزود: چاره‌ای جز رعایت قوانین و مقرارت وجود ندارد و برای امنیت مردم و مسافران برخورد قاطعانه پلیس و اعمال قانون در دستور کار خواهد بود.

این مقام مسئول بیان کرد: کسانی که به امنیت راه‌ها تلاش می‌کنند صمیمانه تشکر می‌کنم و با توجه به انطباق زمانی با ماه مبارک رمضان پیش‌بینی ما این است که حدود هشت درصد با افزایش تردد نسبت به سال گذشته روبه‌رو شویم.

دادگر افزود: در حوزه میراث در گردشگری استان از تلاش‌های انجام شده قدردانی می‌کنیم، گلستانی‌ها روحیه مهمان‌نوازی دارند و امروز گلستان مقصد گردشگری تبدیل شده است.

وی گفت: بحث فرهنگ سازی موضوع مهمی است که باید در دستور کار قرار بگیرد، در نوروز سال گذشته سهم قابل توجه‌ای از تصادفات سطح استان چه خسارتی و چه فوتی را شهروندان گلستانی تشکیل داده بودند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: عمده تصادفات تاسف بار به ویژه در کریدورهای فرعی از سوی هم استانی‌ها اتفاق افتاد، در یکی از حوادث اخیر چند تن از هم‌استانی‌های ما فوت شدند و در حوزه اصلاح راه‌ها و قانون‌مندی مردم همه ما وظیفه داریم.

دادگر یادآور شد: هشت درصد تصادفات ما نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و در ایام پیش‌رو نباید خلایی از پلیس و دستگاه امدادرسان را شاهد باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.